Är man så är man en jävla prinsessa.

Hälsar ifrån ett soligt London, menar alltså att vi har tisha och shortsväder och jag älskar det. Livet är himla bra, gårdagen var en sån dag som jag inte borde klivit upp ur sängen alls men dagen blev allt som allt helt okej tillslut. 

Annars så har jag börjat träna igen, har ynka två månader på mig att bygga någon form av överkroppsstyrka vilket ska gå på något bra sätt. Efter halsflussepisoden så är armarna svagare än vad de någonsin varit men sånt kan man ju alltid ändra på tur nog. 

Den här dagens dilemma är att jag har mördarträningsvärk i benen och ska ut och dansa ikväll samt att jag nu har dryga timmen att disponera och väljer mellan en välbehövlig powernap då jag inte ens sov fyra timmar inatt eller om jag ska ge mig ut i solen en stund, kommer sorgligt nog bli sovstund. Behöver energin till ikväll, men en varm vårkväll här är rätt magiskt, uteservering och öl som sen fortsätter till mina tjejor och dans, ska bli så najs. 

Ursäktar svamlet men ska nämna en sak till, har antagligen blivit med sommarjobb, har haft sådan superångest över det men tursam som man är så ringde de idag och det verkar otroligt lovande. Ska klämma in en intervju på Sverigevisiten alltså, känns så himla bra. Att en torsdag kan vara såhär bra trodde inte jag. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning