Om en vecka.

Om en vecka har jag förhoppningsvis kommit på planet till Sverige, julklappar börjar bli färdiginslagna och hela förmiddagen spenderades med julgodis/tårt buffé med klassen. Det har nog varit den mest goa dagen på hela terminen.

Hade ett "möte" angående att börja i en exam preperation klass nästa termin vilket nästan alla gör, skillnaden är nog att jag ska skriva CPE vilket är det svåraste engelskaprovet vi kan skriva. Bara tanken stressar mig, det kommer innebära jätteintensiva studier i två månader. Minns i gymnasiet när vi läste för CAE vilket är provet under det jag ska skriva nu, tyckte det var så äckligt svårt.

Turligt för mig får jag snart ett välbehövligt jullov.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning