2016 -> 2017

Sitter i min säng hos mamma och pappa med en smoothie gjord på ananas, mango, yoghurt och kokos. Har varit hemma i Sverige i en vecka nu och imorgon går bilen till Åre för skidsemester med pappa, ska bli så himla mysigt.

Började reflektera lite över året som gått och det är verkligen helt otroligt vad mycket jag hunnit med, startade 2016 i Sälen med min andra säsong, åkte efter säsongen till Turkiet med min fina Matilda, flyttade upp till Värmland och jobbade kollo hela sommaren och flyttade efter det till London där jag är bosatt nu.

Att 2016 har varit ett förjävla år anser många men för min personliga del så har det inte varit så hemskt ändå, erkänner att det har varit jättejobbigt på många plan men det förhindrar inte de bra sakerna att ta plats.

Nyåret ska firas med människor jag nu känt i 5,5 år, med de gamla klasskompisarna från gymnasiet.

Från ett nyår några år tillbaka. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning