Snart halvtid.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, har en liten dipp där jag är mer eller mindre frustrerad över allt som existerar. Några soliga dagar har man allt haft iallafall vilket inte har varit alltför fel, solglasögon på fjället är en fin känsla.

Mamma och pappa har hunnit vara här också, det var hur mysigt som helst och pga. hemlängtan så planerar jag redan en tripp till hemstaden för att krama på vänner och familj. Fascineras över hur jag har sån hemlängtan i år och hur jag förra året verkligen inte tänkte på det alls.

Träningen har jag kommit igång med också, både sprungit och varit på gymmet, det blir dock mer löpning än så länge då man alltid har så gott sällskap på rundorna, helt fantastiskt!

Något som får mig att le lite är att min bästa Matilda kommer hit nästa vecka och att jag har tre hela lediga dagar att spendera med min favorit-tös.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning