Lägesuppdatering.

Dricker kaffe och äter några utav mammas kakor, blev några åk i morgonsolen med Hannes idag innan jag fick människofobi. Misstolka mig inte nu, jag älskar mitt jobb men på min lediga tid är det inte kul med sportlov och att behöva väja vart man än är med brädan, det är bara frustrerande och då ska vi inte ens nämna köerna.

Jag har hunnit med en hel del, bland annat fått hjärnan omskakad när jag, Jossan och Ida fick för oss att åka kalven runt, nu har jag gjort det iallafall och planerar inte att göra om det. Hunnit bli pank, hittat ett par täckbyxor som ska inköpas så fort lönen trillar in på kontot, har även hunnit köra offpist ensam en heldag vilket var en av de bättre dagarna här uppe.

Min magiska fina bästa Matilda var här och hälsade på en sväng och vi rockade backarna i en hel dag, guldvärd kvalitetstid.
När solen skiner är livet lite bättre. 

Med mitt favorittroll i trollskogen. 

Riktiga hejare på bräda. 

Kalven runt med dessa pinglor. 

Och det gick ju sådär. 

En mulen dag på jobbet. 

Min fina vän, sambo &partner in crime. 

Bra sol, bra vän, bra vy, bra liv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning