Sälen Den Fjärde Januari

Insåg att det var ett tag sedan jag skrev, ett riktigt bra tag sedan jag faktiskt använde datorn överhuvudtaget. Den är så otymplig att plocka fram av någon anledning men nu när jag är både ledig och frisk blir det ett tappert försök till ett vettigt blogginlägg.

Finns inte så mycket att nämna egentligen, varit sjuk en sväng, jobbat en del, åkt lite skidor, firat både jul och nyår med fäbodfamiljen och bara levt säsongsliv.

Mina lediga dagar nu då? Blev några åk på förmiddagen idag och nu är det mellanmål och därefter någon form av aktivitet, vill röra på mig trots att huvudet vill lägga sig ner och dö. Behöver aktivera kroppen ordentligt igen.


Jäkla massa svammel blev det nu, ursäktar det men det är så det blir när skrivinspirationen är död.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning