Läget i slutet på Januari.

Hunnit köpa mig en bräda och det är jag allt lycklig över! Bortsett ifrån det så tog det mig en vecka på jobbet innan min kropp svek igen, turligt nog är jag ledig i två dagar nu och kan vila då armen inte ville alls igår, det som hänt är att mina underarmar är överansträngda, även höger axel så det gör ondare än någonsin idag men det får man leva med.

Har haft två stycken riktigt långa dagar då man gått hemifrån innan 08:00 och kommit hem strax efter 22:00, jag och ett gäng till tog skoterkort på två kvällar och blev klara igår vilket känns riktigt skönt.

Det bästa var ändå att vakna imorse av allas röster i hallen och veta att jag kunde fortsätta sova och att föräldrarna dyker in om några timmar, trots smärta i armen och det trasiga revbenet har det varit en riktigt bra vecka.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning