So far so good

Nu var det ett bra tag sedan jag kikade in här. Sitter i nuläget i föräldrarnas lägenhet och lånar mammas dator som har Wifi, otroligt nöjd. Föräldrarna är här hela veckan nu vilket uppskattas otroligt, slipper laga mat under hela veckan! Älskar mammas mat.

Vad har hänt sedan sist då? Rätt mycket måste jag få påstå. Lite mycket alkoholförtäring men det får la vara så, jag säsongar nog bara en gång under detta liv. Vi har börjat knyta kontakter här uppe hur som helst, vi dansar inte ensamma längre.

Laddar upp inför högsäsongen som startar nästa vecka, tre veckor go! Från och med imorgon jobbar jag fram till Vecka 10 då lågsäsongen kör igång igen. En ännu längre omgång utan ledighet, det är bara att stålsätta sig.

Jag har det helt enkelt väldigt bra i nuläget och dagens skidåkning har varit magisk, nu blir det längdspåret med mor min, inte att klaga på. Slänger upp en hög bilder från de senaste veckorna så ni får se något annat än ett halvpladdrigt inlägg som är rätt dåligt skrivet. Hade!
Det här med att jobba ensam.

Joängets våffeltjejer hänger framför brasan, hård arbetsdag

Frukost buffé, morgonlyx.

Dricka vin

En morgonpromenad

Hannes måste fota, då måste jag fota Hannes

BakisSmakis

Föräldrarna i Längdspåret

En magisk morgon i backen

Detta*Dräggel*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning