Läget i Sälen 9/2- 15

Mobilen är bortsupen så jag lever med fyraåringens Iphone 4 fram till på fredag, otroligt tacksamt att jag kunde få låna den. Det som var mest saknat var musik och eget alarm på morgonkvisten, slippa en Olivia som gormar genom väggen att jag ville upp kl.8 kvällen innan.

Sitter uppe på hotellet och använder Wifiet, dricker en öl och har precis sökt lite sommarjobb. Sorgligt att behöva tänka på sommarens ekonomi redan innan halva februari har gått men det är så livet ser ut när man är knappt 20 år och bor i Stockholm över sommarn. För tillfället har jag det rätt bra här uppe, sitter i en mysig hotellobby med trevligt sällskap, datorn och en öl. Annars är jag förkyld så träningen ligger på hyllan vilket är lite jobbigt psykiskt men det är bara att komma igen när jag frisknat till.

Det finns inte himla mycket att säga, den nya telefonen kommer förmodligen(håller tummarna) på fredag och då kommer livet genast bli lite lättare. Fruktansvärt vad beroende man är av den lilla metallklumpen.

Hade!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning