Suddenly I´m fine

Idag tar jag paus från mitt hälsosamma liv och äter massvis och struntar i träningen, fy så skönt det är att inte känna att jag måste till gymmet och hålla koll på varenda grej jag stoppar i munnen. Självklart skriver jag upp vad jag äter även idag, dock var det en rätt skrämmande hög siffra redan efter lunch men jag är glad ändå!
Vi slutade efter biologiprovet vi hade imorse så jag och Olivia åkte in till stan, åt sushi och fikade lite, supermysigt! 
Imorgon blir det upp till gymmet direkt och sedan  bär det iväg till jobbet och sedan plugg och packning, sen ska jag sova. Jag som ska upp senast halv sex på söndag, bilen går till Arlanda senast 6... Sömnbrist? Nejdå, jag ska ju till London, sova kan jag göra när jag kommer hem. 

Det har faktiskt varit en väldigt bra vecka, jag känner att jag kanske inte kommer gå in i väggen riktigt än, jag kanske klarar mig fram till sommaren. Allt har flyt trots lite sömn och småkaosigt liv, men det känns bra, allt känns bra just nu och det ska jag försöka hålla kvar vid så länge jag bara orkar för när jag inte orkar längre så ger jag upp och det får inte hända igen, då är det kört på riktigt.



Firade sportlov med Olivia


Rockar högst upp PÅ min klass, snacka om tillit!


Hjärtedag med söta Matilda


Bästis! Jag tycker om dig


Favoritläraren slutar, då blir det fest!


Stå på händer på någons rumpa, svårare än man tror kan jag tala om!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning