I can and I will




Träning och äta rätt? Träning i alla dess former är underbart, jag kan hålla på hela dagarna egentligen men sedan är det ju dethär med maten. Nu har jag laddat ner en app som ska hjälpa mig hålla koll på vad jag stoppar i mig egentligen, lade in allt jag ätit under dagen och blev lite chockad över vad allt innehöll. 
Jag är inte ute efter att gå ner i vikt, jag har inte ställt mig på en våg på över ett år för att jag tycker att
 vikten är väldigt oviktig för min del. Jag vill må bra, vara självsäker och nöjd med mig själv.
Jag kan helt ärligt säga att jag tycker det är jobbigt att visa mig i bikini, jag är inte säker alls när det gäller min kropp men det vill jag bli. Jag vill känna mig vältränad när jag ser mig själv i spegeln och inte som den lata tonåringen jag egentligen är, jag vill kunna gå på stranden i sommar och känna mig grymt snygg.

Till en slutats så vill jag minska mitt procentuella kroppsfett och bli rätt vältränaSom det ser ut nu är jag på gymmet 5 gånger i veckan och kör på hårt med en planering på vilka muskelgrupper jag ska träna och hur mycket kondition. Självklart kommer jag gå på pass också, det blir som ett plus i kanten och beroende på hur hårt passet är lär jag inte följa planeringen till punkt och pricka. Man måste ju få vara lite fri iallafall?

Ikväll blir det gymmet för min del, samt ett yoga pass om jag hinner till det. Det bästa med det gymmet jag bytt till nu är att de har öppet 5:00-23:00 varje dag året om, helt perfekt enligt mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning