It's my own little piece of hell

Jag har börjat glida tillbaka, tillbaka till sömnlösa nätter och bitterhet.
Jag har haft två veckor nu som jag sovit 8 timmar varenda natt, sedan hände något i fredags, något gick snett och nu ligger jag här igen.
Att ha så svåra sömnsvårigheter som jag har är egentligen rätt allvarligt, det kan vara så att jag sover vad man ska sova på en natt under 5 dygn.
Att ha fått vara pigg i två veckor har fått mig att inse att jag blir väldigt elak när jag inte sover, jag klarar inte alls av stress och jag låter mig påverkas av allt.
Nu är det inte så att jag har vissa veckor/dagar jag inte kan sova utan det här brukar pågå i flera månader och tillslut kraschar jag totalt, det är så det funkar och så har jag haft det så länge jag kan minnas.
Det är ett rent helvete.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning