En vanlig dag

Trött tjej som inte får ta en powenap, orkar inte med mina sömnsvårigheter, inatt sov jag iallafall 6 timmar, första natten på en vecka jag sover över fem timmar, men ikväll lär jag stupa.
Rätt seg dag som slutade rätt tidigt då vi inte hade någon Geografi, helt okej om du frågar mig. så nu har man smidit planer inför sportlovet och ätit lite, och detta har tagit mig 2 timmar...Måste börja plugga psykologi, orkar inte!
Får ta och göra mig en koppa kaffe så jag inte somnar över mina böcker, händer alldeles för ofta att jag gör det faktiskt, trött flicka. Tänkte faktiskt hinna träna lite ikväll också, funderar på att gå ut och springa, skulle vara rätt skönt att bara springa av sig all frustration, bör köra lite styrka också egentligen men vi får se vad ag orkar med.
Oliva tror att hon är en älg, söta flicka



Tar bilder på sig själv i trappen, sån standard!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning