Det blir la bra, det blir det alltid

Ännu en helt okej dag, lektioner i vanlig ordning och sedan Kista med mysiga Aurora där det inhandlades nya boots och en gosig flanell skjorta samt fikades en stund på Espresso House. Nu sitter man hemma storm förkyld och tänker ta en lång varm dusch och titta lite på film bara för att jag inte orkar plugga.

Jag är redan efter tre dagar i skolan något brutalt skoltrött och tycker att det är så mycket trevligare att umgås med min underbara klass än att sitta försjunken i böcker, håller ni inte med? Nej jag måste försöka denna termin, MÅSTE. Vi får se hur detta går, jag får ta det som det kommer, det blir la bra till slut.

Fika med trevlig flicka 


Vi samlar in pengar till fika på svenskan på order av läraren, och massa fika blev det!


Mina nya babes, fodrade och gosiga, I´m in love 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning