Fuck this, fuck that, fuck you

Jag är trött, arg, irriterad, opepp och allmänt seg på alla sätt och vis.
Opepp på vinterturen vi ska på imorgon, opepp på att åka ut i skidbacken på lördag, irriterad på att folk inte tänker till, arg på att livet inte vill som jag.
Nu ska jag se saker positivt, vintertur blir nog supermysigt och blött, skidbacken blir nog bra den också får jag hoppas, folk kanske tänker till när de lär känna mig? Livet har nog andra planer för mig och försöker få mig att förstå att jag förtjänar bättre? Det var så positiv jag kunde bli nu.
Dagen har trots allt varit rätt bra, lite småsaker som stör och mitt humör som förstör, dummadumma!

Jag har verkligen tappat all motivation till skolan, precis allt, känner att jag inte orkar alls, orkar inte med någonting längre. Klarar inte av att mycket saker händer på en gång, jag bryts ner, är inte lika stark längre, vad är det för bullshit lixom? Jag ska tamejfan ta mig igenom dethär nu, folk sviker, det är deras problem inte mitt. Skolan är det bara ta tag i och det måste göras, kommer jag göra det får vi se.
Jag släpper taget allt mer.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning