Löparskor och glass

Tja tja! Känner mig helt otroligt trött och huvudvärken vägrar ge sig. Men slutat tidigt två dagar nu, så det är ganska chill ändå. Igår tränade jag sammanlagt tre h! Träningsnarkoman eller vad? Helt flippat... Det konstiga är att nu vill jag bara träna ännu mer. Vi har ju skaffat en crosstrainer här hemma så det har blivit 30-45 min varje dag på den. Aja Beach 2012 here I come!
Tro inte att jag håller på och räknar kalorier eller något annat galet, men jag tränar och äter massvis med frukt och dricker massa vatten och självklart glass i stora lass!  Ingen diet här inte.
Men efter att jag börjat träna ordentligt och dricka mer vatten så mår hela jag mycket bättre. Känner mig mycket snyggare också. Så ett tips, börja träna regelbundet!

Nu är även nationella proven på G och jag har börjat förbereda mitt tal i svenskan som ska hållas nästa fredag. Mitt ämne är "Min relation till en dödlig sjukdom", så håll tummarna för att det blir bra det här!

Nu blir det käk och sen crosstrainer och kanske sticker ut och springer en runda också, vem vet? Sedan ska jag självklart plugga lite till också. Duktig chey här vettu! Pusshej

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning