Hög mysfaktor och hosta

Tjena! Dagen har varit lagom seg med lång sovmorgon och kemiprov. Humöret har inte varit på topp det heller men alla har sina stunder.
Imorn kommer lillkusin med pappa och farmor hit, ska bli super mysigt. Om vädret är lika dåligt som idag är helgen räddad med 50 stycken disney filmer.

När jag gick hem från bussen idag så började det regn/hagla så fort jag gick ensam... Dum som jag är så orkar jag varken stänga jackan eller dra upp luvan, så hostan kommer ju inte bli bättre direkt. Hoppas bara lillkusin inte blir smittad nu. Den är hostan inte trevlig om man säger så, igår på idrotten trodde jag att mina revben höll på att hostas sönder. Kul eller hur?

Nu blire dock städning av hela nedervåningen, senaste Big bang theory och Vampire Diaries och glass.
Jag bara älskar när senaste avsnitten av båda serierna kommer ut samtidigt, mysfaktorn blir hög på sådana fredagar.

See ya in hell! <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning