Don´t make fun of something I´m proud of

Förbannad och frustrerad chey här då, frustrerad på grund av att fysikens facit inte kommer överens med mina uträkningar, men vafan ge mig exakta siffror istället för att jag ska använda min egna armlängd?! Klart det inte stämmer....
Förbannad för att jag blir stolt över Dn och Cn, vilket vissa skrattar åt. Man skrattar inte åt något en annan person är stolt över. Jag kämpar med skolan, mina betyg ligger på botten så ge fan i att skratta!
När jag säger att det gått dåligt så menar jag att jag inte klarat skiten över huvud taget, när jag får ett E blir jag stolt för att jag klarat av det. Många tycker att det är galet but that´s the case.
Sliten, frustrerad, snygg och arg chey

Annars har väll dagen varit helt okej, cyklat till och från skolan i det underbara vädret, ätit glass i solen på den långa lunchrasten och haft det allmänt trevligt.

See ya in hell! <3    

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning