Love you forever, forever is over

Tjenis penis! Jag börjar bli bra på det här med att uppdatera :)
Anyways, vanligt plugg idag då, upptäckt att det finns 2 jag ogillar starkt i klassen hoppas ingen av dem läser detta nu :S
Imorn blire hajk, tror det kommer bli as mysigt, är riktigt pepp!! Hoppas på att lära känna alla lite bättre.
Börjar först nu inse på riktigt att jag är singel, det tog ett tag. Men det är nice!
Packat senaste timmen, blir lite julgrans packning men så blir det när saker och ting inte får plats!
Sen har det blivit stort puffkrig mellan mig och en kille i plugget, ARRRGH! Dum hest <3 Ja min skola är awesome, lärarna och eleverna är underbara iallafall de flesta. så det bli nog tre totalawesome år, som nog kommer gå alldelles för fort. Men jag får ta vara på tiden :)



Det var nog allt för idag, skriver när jag kommer hem på fredag, då föresten min fina kusin Ebba med föräldrar kommer på besök :D man måste älska släkten <3

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning