Im changing the world today

Hej bloggen! (WTF) Ehm länge sen... Varit på WJS och det va fan det bästa jag gjort i hela mit liv! Saknar det som faan. Alla var så otroligt trevliga och man fick nya vänner varje dag! Man gick runt och var skit äcklig för det mesta men det är väll så det ska vara på scoutläger?
Upptäckte att svenska scouter nog är de lataste i världen! Såg inte ett enda svenskt läger som va ostökigt... I alla fall så var det ett helt underbart läger men allt har väll sina negativa sidor right? Jag blev singel... Vilket iofs va ganska nice men jobbigt som fan, vi hade varit tillsammans i 2 år vilket är galet länge. man fick ju ganska mycke separationsångest även om vi lixom kom överens om att det inte riktigt funkade längre.
Jag fick som många andra Tha Jamboree cold -.- Den har ännu inte gett sig och det va 2 veckor sen jag kom hem från jamboreen.

skolan börjar på månda... Och fyjävlar vad pepp jag är!! Ny skola nya vänner, enligt mig låter det perfekt!

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning