Kan ett farväl vara ett lyckligt slut?

Det får jag fan ta och hoppas att det kan!
Godmorgon kära vänner och fiender idag har jag trampat och hoppat på grenar för att de skulle få plats i släpet, det gick ju sådär... Vägde lite för lite xD
Så upptäckte jag att sedan vi flyttat hit har det blivit mycket mer pizzaätande, men så blir det när man nästan bor granne med en pizzeria, MUMS!
Aja ikväll blir det monopolspel med scouterna, så galet tufft så det är inte sant! Blir nog jätte mysigt. Sedan tycker jag det är lite kul att jag är nästan ensam tjej om att lyssna på rock i min klass, tycker det är lite ballt.
Vi ska ju åka iväg på hajk på onsdag, då ska vi vandra, paddla och grottkrypa samt ha biologi. Det kommer nog bli totalgrymt. Senan har ju jag bestämt att en gitarr ska med på ett eller annat sätt. Hur vette fan men en gitarr SKA med!


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning