When the light hits your eyes, It´s telling me I´m right

Wazzaaaaap! Här sitter en trött brud som inte orkar göra ett skit, har bara legat i sängen hela dagen och tittat på film... Ganska najs ändå.
Sådär några månader sen sist då bloggen, saknat mig? Ofcourse you have <3 Jag har hunnit färga håret, haft bal, gått ut nian, varit på kryssning, firat mammas 50 års dag och flyttat! Busy busy. Balen va så jävla awesome! Och jag kom försent -.- missade fotograferingen :'( Annars vare wunderbart, jag fick min vals med min prins och resten av kvällen spenderades med brudarna och jag fick hålla min höger näve i styr en hel del.


Jag på balen, Fin flicka!


Sen vare ju avsluning också, fifan va jag grät! Trodde aldrig jag skulle gråta för att jag lämnade min klass?! Jag kommer nog sakna de flesta bortsett från typ två som jag är så stört överlycklig över att jag slipper! Gick därifrån med Sebbe o Mats, kändes som värsta film scenen. Kommer defenetivt sakna de två, i alla fall Sebbe käre bror <3 Sedan har jag ju flyttat till Hässelby! Till en villa på 200 kv. Ganska najs :)


Som avslutande bild blev det en på mig o Sindre från mammas fest :)

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning