Midsommar!!

Goddag! Midsommar spenderades på Vässarö och jag är nu helt förstörd fysiskt, psykiskt mår jag jävligt bra!
Dagarna har iaf varit riktigt jävla awesome, med nytt folk, gammalt folk, dans, sång, 5-kamp och sockerätning, En riktigt lyckad midsommar alltså på världens bästa ställe! s.k midsommar mat blev det ingen men det kändes som midsommar på riktigt eftersom alla dansade kring midsommarstången, det va iaf över 100 pers som dansade.
Det var dans kurs innan också som jag självklart gick på eftersom jag ÄLSKAR att dansa :) Fick lära oss chottis, foxtrot, polka, och vals jag har dansat de flesta av dessa förr men det var kul att friska upp minnet lite. Det bar av till hamnen med levande musik på kvällen då fan blev det chottis dans!!! Efter det blev det disco i kapellet, största hitlåtarna var självklart Bumbibjörnarna och Rosa helikoptern, man måste älska scouter <3
Lyckat blev det och nu ska jag packa om för att åka på Kollo imorn... Blir nog skojjigt :)

See ya in Hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning