Hennes fel

Like HEY!! Som den små arga bruden jag är så har ilskan tagit över for the moment, ser bara fel med allt och alla och kan inte förstå att människor gör som de gör. De bara ljuger och sviker och jag ser nu vår vänskap som en lögn eller den vi hade förr.
Ska fan aldrig lita på någon, no fucking way! Jag tackar för det, tack så jävla mycket.
Och ja det är hennes fel, ALLT är hennes fel. - Du kan hoppa åt helvete! Ses där.
Bitch...


Så idag har jag varit och handlat med pappa, vi skulle bara köpa 2 saker men kommer hem med en fullpackad bil... Så blire när man släpper iväg oss till inredningsbutiker!
Imorn blire då Pippi Långstrump maraton med Sindre, Nice som faaen! 6 timmar otecknad Pippi Långstrump, Fifan va underbart!
Och det är nu bestämt jag ska få renovera mitt rum helt själv! Gjorde ju häflten av arbetet förra gången och nu ska jag göra allt sjäv *STOLT*
SÅ det kommer jag lägga min hemma tid på resten av sommarn, Nice :)

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning