Så var det ett nytt decennium.

Det har varit ett fint år 2019, tufft bitvis men jag går in i 2020 nöjd. Har aldrig varit så stark som jag är nu, menar i träningen då. Mentalt vet jag inte om något hänt, jag har nog blivit lite klokare och några erfarenheter rikare iallafall. 2019 var året då jag började se Norrköping som mitt hem, jag och Niklas köpte vår bil, vi köpte Koda och har fortfarande inte varit på någon utlandssemester.
Haft en lite lustig känsla i magen senaste veckan och känslan att det på något sätt är det sista "ungdomsåret" är lite påtaglig. 2021 tar jag antagligen examen och sen börjar "vuxenlivet" så ska nog passa på att vara ung och dum nu, skämt åsido, vi ska renovera köket.

Rätt mycket skämt åsido, jag längtar så mycket efter att bli färdig och börja jobba. Så jag borde verkligen stanna upp nu och njuta av det relativt kravlösa liv vi har. Har många saker att se fram emot detta år, känns som att livet kanske är på vår sida nu. Kunde inte vara mer tacksam över att börja ett nytt decennium med Niklas och Koda, ser fram emot vad det har att erbjuda.

Mål med 2020, har jag några sådana? Absolut, utöver de som är träningsrelaterade är det att

  • Börja termin 5 till hösten och därmed sista året på sjuksköterskeprogrammet. 
  • Få stenkoll på min ekonomi och börja spara seriöst till nästa bostad.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning