Livet i färgpennor

Sitter och drunknar i färgpennor, renskriver, renskriver och renskriver. Ska skriva en IBU nu också, så ska hålla mig kort. Livet är bra, känner att jag har koll på det mesta, träningen går bra, plugget är mycket men går ändå rätt bra vad jag vet. 

Var och köpte julpynt med Niklas på lunchen idag, längtar efter att julpynta lägenheten nästa helg! Behöver lite ljus i mörkret nu. Sitter med näsan i böckerna hela dagarna så missar när solen tittar fram om den nu gjort det. Längtar till den där löprundan i dagsljus med Sofie på söndag, hoppas det inte regnar. 

Men ja, har verkligen ingenting att skriva, är helt slut i huvudet och ska ta tag i nästa uppgift innan jag börjar med den tredje. Lever för stunderna jag inser att jag bockat av allt på "att göra" listan, veckodagarna får vara jättejobbiga så länge jag kan ta helg ibland.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning