41 dagar kvar till julafton.

Insåg att det är knappa månaden sedan jag skrev något sist, inte för att någon går in och läser längre men för min egen skull. Senaste veckorna har varit tuffa, och denna vecka kommer nog att bli lite värre. Vem skämtar jag med, det kommer vara såhär kommande åren, bara att vänja sig. Har en hemexamination denna vecka som är fokuset, givetvis har jag två uppgifter till samt lite grupparbete men det löser sig. Jag har nog börjat vänja mig men kommer likväl gnälla i 2,5 år till. 

Utöver skolarbete har det varit datenight, mycket träning, halloweenfest, i lördags var det ovveinvigning och kravall. Det är grejerna jag minns jag gjort, det finns säkert mer på listan men då jag inte fotar så mycket minns jag inte vad jag gör om dagarna. Allt flyter ihop i en orimligt snabb vardag, tänk att över halva termin 1 redan gått? 

Mår bra ändå, bygger muskler, springer, pluggar, äter och sover(dricker en öl här och var), vilket liv va?







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning