Höst Höst Höst.

Älskar denna höst än så länge, dagarna är helt magiska. I helgen var mamma och pappa på besök för att se Norrköping ordentligt, drömlördag blev det. I söndags blev det en mil och utegym i vrinneviskogen med Sofie, fick kasta av oss tröjorna efter några km, var över 20C(?!), helt klart en riktig topphelg. Tisdag idag, börjar först 10:15 så blev en 5 km runda i soluppgången, tjock dimma och klar himmel, blev helt till mig av hur fint det var. 

Livet i övrigt som student är nästan som vanligt, valt att engagera mig studiesocialt i fadderiet så vi får se hur mycket tid till övers jag har framöver. Lär bli hur kul som helst! Studierna rullar också på, fått in lite rutin vilket är såå skönt. Kommit fram till att jag inte kan plugga hemma så bibblan är bäst, det är så skönt att komma hem och känna att jag har gjort det jag ska i skolan och kan fokusera på träning, handla mat, laga mat och sånt som måste göras hemma utan att stressa över plugg. Säkert en sån insikt varannan student har men kände ändå för att skriva ut det för min egen reflektions skull. 

Fler morgonrundor blir det nog om det fortsätter vara såhär fint. 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning