Nästa Indonesien

Måndag med en kropp som vägrar samarbeta, ländryggen verkar ja klappat ihop rätt bra lagom till att jag ska sitta i en flygstol i 20 timmar. Mår alltså inte magiskt fysiskt, psyket är det desto bättre med. Ska iväg på världens resa under 7 veckor med en saknad vän, jag har hittat världens finaste kille som det redan är två hela månader sedan jag träffade. 

Har tagit mig till tvättstugan och ska se till att packa resväskan då jag sätter mig sjukskriven ute i Södertälje hos Niklas sista dagarna, soffläge för min del. Så nojig över att inte bli helt bra till resan, ångest på den fronten. 

Insåg att det var rätt länge sedan jag skrev någonting, haft några riktigt hektiska veckor med diverse roadtrips, tid med släkt och vänner samt jobb. Sömn har varit en bristvara och det känns som att min kropp säger ifrån nu, lagom till semestern. 

Livet har utöver det landat väldigt bra, kommer börja plugga på heltid när jag kommer tillbaka, faktiskt fysiskt gå i skolan på heltid. I syfte att bli klar med gymnasiet en gång för alla, blir en hel del nytt till hösten, ska bli kul. 



Han där, har gör mig lycklig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning