Redan onsdag imorgon.

Undrar hur det gick till att snart halva Juli gått? Tiden bara försvinner, känner mig redan stressad över att det är så mycket som onsdag imorgon. Tips ifrån coachen, börja inte plugga på helfart när du jobbar heltid och tycker om att hänga på gymmet, det är uppenbarligen tight med tid då. 

Har hur som helst rätt bra flyt studiemässigt idag och ska få undan så mycket det går så jag kan dra igång med nästa moment imorgon. På tal om flyt så ligger styrketräningen bättre än förväntat och jag har blivit bra mycket starkare, så skönt att välja tyngre vikter än någonsin, motivationsexplosion. Blir ett benpass eller löprunda imorgon, beror helt på hur vädret ser ut, ser redan fram emot det, gud vilket liv jag lever. 

Måste börja komma igång och Yoga lite varje dag, skriver jag det i ett blogginlägg kanske det blir av. Har blivit så förbannat stel för att vara jag, kroppen mår bara allmänt bättre när jag har den yogarutinen, kanske bara är placebo att jag sover tusen gånger bättre men ändå, då gillar jag den placeboeffekten. 

Från en annan tid när håret var långt och brunt, jag hade heller ingen aning om vad ögonbrynsfärg var men sprang gjorde jag då med! 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning