Lägesuppdatering den 20 Juli.

Helgen som var, den var verkligen underbar! Satt barnvakt fre-lör och hade världens myshäng i ett dygn med mina favorittjejer, tacos, filmmys, bad, brygghäng och redigt med sömn. Resterande av helgen spenderades med min Olivia, lyckligt lottad är jag som har fått världens bästa vän. Vi drack vin och bubbel, fuldansade och sov på gräsmattan, en riktig topphelg.

Denna vecka kan dock bara få ta slut, sitter nu med halsfluss och knaprar antibiotika för glatta livet. Föräldrarna kom hem idag ifrån sin semester och åkte direkt till akuten då min pappa dragit av hälsenan så mor min har två sjuklingar att handskas med. Ingen av oss är speciellt trevlig att ha att göra med när vi är sjuka, familjen Rastlös är väl passande att kalla oss i såna situationer.

Den här helgen ska alltså spenderas i viloläge, har en filmlista att ta mig igenom samt en och annan bok när jag har energin till att läsa igen. Nya tag nästa vecka!

Gla i att jag har henne! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning