För tre år sedan.

Jag gick ut gymnasiet för snart tre år sedan, för ganska exakt tre år sedan satt jag och undrade vilken utbildning jag skulle välja, vilken stad och hur många sabbatsår det skulle bli. Då var jag övertygad om att det skulle bli max två, nu lutar det mer mot fyra.

Trots att jag inte brydde mig något alls om skolan just då och hade en del strul med maten så är jag ändå imponerad över hur mycket jag tränade och jag minns att träningen fick mig att må så himla bra när ingenting annat gjorde det. Jag har letat efter inspiration till att ta tag i träningen igen via instagram konton, bloggar och diverse men ingenting verkar bita. Igår började jag läsa gamla inlägg ifrån gymnasiet och blev plötsligt hur motiverad som helst, kunde jag göra det då kan jag väl nu med.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, och gav mig sedan ut och sprang, mår så himla bra just nu.

Om jag får välja vad jag saknar mest med Sverige så är det att kunna springa i skogen och längs vattnet, det är inte kul att springa här. Springa i en tillräckligt stor park är det närmsta jag kan komma och då måste jag åka kommunalt fram och tillbaka. Det får ändå duga det jag har, det är ju Toughest om några månader.
Standard spegelselfien för tre år sedan. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning