Efterlängtad helg.

Den här veckan har varit en ren kamp att bara andas, skämt åsido men nästan ändå. Har bara varit trött, seg, ledsen och arg, har känt att fredag inte kunde komma tidigt nog. Fredag blev det iallafall och dans vart det, är så hes idag efter all sång till alla 90 tal och tidigt 00 tals dängor. Himla kul hade jag iallafall med mina fina kollegor. Nu laddar jag om för en ny vecka när mina föräldrar kommer och hälsar på, ska bli jättemysigt.

Lördag är det idag hur som helst, ska göra lite skolarbete, kanske börja plugga lite matte inför högskoleprovet då jag knappt kan multiplikationstabellen längre. Överväger att gå till gymmet också eller iallafall ta en promenad innan jag åker in till kyrkan för att titta på mello ikväll. Vi får se hur mycket av det ovanstående som faktiskt blir gjort, älskar när jag väl är produktiv med det händer rätt sällan.
Töntigt matchande för några år sedan, snart får jag krama om dom igen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning