Thirty second dance party

Nu har jag fått i mig middag och ska snart hoppa in i duschen efter ett sjujäkla härligt Zumba pass, kände att jag inte kommit till gymmet på alltför länge och det var skönt att dansa av sig lite. Annars då? Pappa äter mina bananchoklad muffins till frukost och sitter och knaprar på en nu, antar att det betyder att de är goda?
Hur som helst har jag suttit och pluggat religion största delen av eftermiddagen och pausat med "thirty second dance party" för att bli pigg igen. Det borde man göra i skolan, pausa mitt i en lektion och köra ett "thirty second dance party", man skulle bli så mycket piggare! Eller så är det bara jag som är lite lätt skev.
Muffins på g!

Skev brud

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning