Shoppingförbud

Jag har ett enormt problem när det gäller att hålla i pengar, tänker inte ens gå in på hur mycket jag bränt sen senaste löningen. Igår köpte jag som sagt ett par nya skor i skinn, men kvalité är ju inte fel då håller ju sakerna. Tyvärr kostar det med kvalité. Men generellt klarar jag inte av att ha pengar, för en vecka sen satte jag en gräns för hur mycket det ALLTID måste finnas på sparkontot, hur ser det ut just nu då? Inte så jävla bra nej. Så jag tänker sätta ett shoppingförbud på mig själv, ska lämna kortet hemma för då KAN jag inte köpa något.

Nu sitter jag hur som helst och myser med min dator i Gävle hos faster Suzie som nu nattar lillfia, bästa som finns är myskvällar med faster (vem av dem som helst), för jag har världens bästa fastrar.
Imorgon blir det tidig uppgång då kalaset börjar 11:00?! Så då ska kostymerna vara på, håret fixat och lokalen pyntad, när måste man upp då, 5:00?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning