En vanlig dag och jag har det bra

Nu har jag varit ute och promenerat med Gabbe i cirkus 1,5 timme, var riktigt skönt att komma ut en sväng faktiskt. Vad har hänt annars? Var hos handkirurgen igår och ska få operationstid inom 3 månader vilket känns riktigt bra. För er som inte riktigt har koll så krossade jag min tumme för åtta år sedan och då delade sig nagelanlaget i två vilket har gett mig en stor nagel och en mindre på sidan. Det är den lilla jag ska operera bort nu i höst, den fastnar i allt, slits och blir infekterad stup i kvarten så jag är överlycklig över att det äntligen ska göras något åt saken.
Jag har även kommit igång med övningskörningen vilket också känns sjujäkla bra, allt känns rätt bra nu för tiden.




Dagens


Lycka

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning