Back to school

Är så trött, både mentalt och fysiskt, saknar träningen så tänkte köra ett danspass ikväll för att komma igång igen. Annars då? Är som sagt rätt trött men tänkte hur som helst sätta mig och plugga både matte och historia innan jag drar mig till gymmet, satsig brud! Nu har skolan i alla fall börjat och det känns rätt bra, det känns just nu som att det kommer gå bra i år. Sen får vi se hur det känns om två veckor men nu jävlar ska jag satsa. Mitt liv i höst ser just nu ut på det sättet att jag pluggar, tränar, jobbar och övningskör. Vart fan tog livet vägen egentligen? Men det blir nog bra, har en del roliga saker inplanerade så jag får nog lite paus då och då ändå.

Vi älskar matte, speciellt Olivia <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning