Mom said "Stay home, you look horrible"

Då sitter man här och kan inte äta, prata eller le ordentligt. Min käke sitter nämligen fortfarande lite fel och det går inte att rätta till förrän svullnaden har lagt sig. Kul verkligen.
Nej nu ska vi inte deppa! Morsan väckte mig innan hon gick och sa att jag såg förjävlig ut och att jag skulle stanna hemma från skolan idag. Dels för att jag fick en lätt hjärnskakning och dels för att hon tycker jag ska gå upp till vårdcentralen... Ha ha like that´s ever gonna happen?
Nej nu har jag käkat lite grötfrukost och druckit kaffe så livet är ganska bra ändå :) Tänkte plugga biologi idag och borde plugga Kemi också men de böckerna ligger i skolan. Så det får bli panik plugg i kemi till helgen istället.
Har ju redovisning i biologi imorgon, hur det ska gå när jag inte kan öppna munnen och tala tydligt vet jag inte men, det gör ont men det går ändå!

See ya

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning