Det går nästan bra nu!

Hej bloggen! Inte ett enda inlägg på en månad nu... aja inte haft lust helt enkelt men jag lever :)
Tänkte bara slänga in ett inlägg där jag kan skriva av mig en aning.
Let´s begin.
Var ett jävla slarvfel från A på svenska läsförståelsen och fick ett C på uppsats delen! Okej jag erkänner jag började gråta av lycka när jag kom ut ifrån klassrummet.
Frustrationen och paniken över Biologi/Engelska presentationen vi har nästa fredag är extrem.
Stressen över matte nationella och de tre kemiprov jag har veckan därpå tar kål på mig.
Det var nog allt jag vågar avslöja på internet.
                                               Sådär ser jag nog ut lite väl ofta...
                                                Och lite true shit
Till skillnad från alla andra så har jag inget liv denna helg utan ska bara jobba i trädgården, tjäna lite pengar och plugga. Sen måste jag städa hela nedervåningen men like that´s ever gonna happen?
Jo jag ska på bio på lördag med Ellika och se Dark Shadows, så lite liv har jag nog i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning