Kort update

Tänk att lilla jag ska börja jobba på barnkliniken om knappt 1,5 månad, tänk att Niklas har bytt jobb och trivs som fisken i vattnet och att vi håller på och sälja våran lilla pärla till lägenhet. Det är så mycket roligt som händer nu och jag trivs så himla bra med en vardag på sjukhuset med lite lediga vardagar här och var och varierade arbetstider. I övrigt har jag precis återhämtat mig efter vaccineringen, vet inte hur jag ska prioritera min återhämtning i förhållande till det som ska göras i studieväg men tror att jag börjar komma på banan nu men det är oklart. 

Annars så flyter livet på, jag är ganska stressad men håller ut. Träningen flyter på i lite mindre mängd än normalt men det är okej, kroppen har behövt återhämtning de senaste två veckorna och jag har lyssnat. Jag behöver faktiskt inte träna 6 dagar/veckan, det räcker med 4 eller varför inte 3? 


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning