Åttonde i Fjärde Tvåtusentjugo

Hur lyckas jag plugga till tentorna nästa vecka hemma? Motivationen är verkligen på noll. Jag ser fram emot nästa praktikperiod som startar om 1,5 vecka. Just nu ser jag till att vara ute i det härliga vårvädret, träna så mycket jag kan och njuta av att må rätt bra. Ser även fram emot att åka till landet imorgon, terapi för själen. Kanske blir det lite motivation till att plugga som kryper fram med det miljöombytet, vi får se, jag hoppas det. 

Igår var jag och gav blod, så läser du detta, är frisk och har möjlighet så gör det du med, det behövs. Det var gårdagens samhällstjänst och idag tittar jag på dålig tv, tog en morgontur med Koda ut till Ågelsjön och bara njöt. 

Livet flyter på ganska bra, kortfattat helt enkelt. 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning