Sommar i Stockholm

Tacksam är jag över att sommaren bestämde sig för att stanna ett tag till när jag är ledig i Stockholm, tacksam är jag också över att Hannes och Fredrik kom upp och kramade om mig nu när det är flytt till London om 23 dagar.

Igår bestämde vi oss i varje fall för att gå på Gröna Lund, tror uppriktigt inte jag varit i en nöjespark på sex år? Hade glömt hur roligt det var, skrattade något enormt mycket i sommarvärmen och det var en sån där dag man kommer leva på när höstmörkret kommer.

På tal om London så smyger sig den resan på med stormsteg, det känns rätt overkligt och det är nog det mest själviska beslut jag fattat i hela mitt liv. Men det är också det beslut som känts mest rätt, även om jag inte riktigt greppat att det händer själv ännu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning