Vi ses i höst!

Påbörjat flyttkartong nummer fem, köpt alldeles för mycket tråkiga men nödvändiga prylar som kostar alldeles för mycket, kastar pengarna i sjön känns det som men alla behöver väl hela strumpor och strumpbyxor? Mediciner och vitaminer är inte heller billiga påfund, men så får det vara när jag inte kommer kunna spendera pengarna på annat denna sommar ändå, då kan jag lika gärna vara frisk och ha hela strumpor.

Senaste dagarna har jag varit en heldag med Gabriel, gått på bio och sett Alice i spegellandet, packat lådor, körde en ordentlig lillördag igår så idag mår jag inte helt fantastiskt, ikväll ska jag vara med min superpingla Olivia och på fredag ska jag faktiskt jobba kväll innan jag åker på lördag morgon.

Meningslösaste inlägget någonsin men nu kommer jag nog inte skriva på ett tag då datorn inte åker med på mina äventyr i sommar så jag checkar ut för tillfället, hade, vi ses i höst!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning