Who´s next?

Godkväll! här sitter en sjuk chey som är så sjuk att dt är jobbigt att gå... Aja började bli förkyld på idrotten igår fast då trodde jag att dt va en allergisk reaktion sen på kvällen blev jag jätte sjuk. Idag skulle jag haft biologi prov som jag faktiskt pluggat inför och kommer nu inte få göra provet förrns i december... fml.
Men ja, har inte bloggat på en vecka vilket jag egentligen inte har någon bra ursäkt till förutom att jag inte orkat.
Sedan tycker jag att min pappa kan vara så otroligt snäll ibland här kommer en liten konversation vi hade vid matbordet:
Pappa: Gissa vad jag köpt till dig?
Jag: Ehhh glass kanske?
Pappa: aa ^^ Vilket sort då?
Jag: Ben´n Jerrys? ^^
Pappa: meeeeer?
Jag: Half baked?
Pappa: ja jag vet ju att det är din favorit och så tycker jag synd om dig :)

Pappa är alltför underbar ibland :D

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning